Hoe bestel ik bij cookstyle.nl?

A: Nadat u de gewenste artikelen in het winkelmandje heeft geplaatst, klikt u op ‘Afrekenen’. U kunt de inhoud van uw winkelwagen inzien door rechtsboven op ‘Winkelwagen’ te klikken.

Wilt u een artikel graag verwijderen, ga dan naar uw Winkelwagen en klik op het Prullenbak-icoon naast het betreffende product.

Hoe kan ik mijn verzendkosten berekenen?

A: Door in het vakje ‘Verzenden naar’ uw land van bestemming te kiezen, worden de verzendkosten automatisch berekend en bij uw bestelling opgeteld.

De totaalprijs geeft meteen het totale bedrag van uw bestelling aan; de productkosten, inclusief BTW, en de verzendkosten.

Hoe werkt het afrekenproces?

A: Door op ‘Afrekenen’ te klikken, wordt u doorverwezen naar de volgende pagina, waar u snel en eenvoudig kunt afrekenen.

  1. Klantenprofiel: Hier maakt u uw style-account aan. Met dit account kun je op alle websites van Smits-Maatje VOF inloggen en een bestelling plaatsen.
  2. Factuuradres: Hier kunt u uw adresgegevens invoeren of inloggen wanneer u al een account bij ons heeft. Is het bezorgadres anders dan het factuuradres, vink dan ‘Bezorgadres is anders dan factuuradres’ aan. Vervolgens kunt u het bezorgadres invoeren.
  3. Bezorgen: Kies hier uw gewenste verzendmethode.
  4. Betalen: Op deze pagina kunt u uw gewenste betaalmethode selecteren.
  5. Op de volgende pagina bevestigen wij dat uw bestelling succesvol door cookstyle.nl is ontvangen. Ook ontvangt u na het plaatsen van uw bestelling per e-mail een orderbevestiging met een overzicht van uw bestelling.

Heeft cookstyle.nl mijn bestelling ontvangen?

A: U hebt succesvol een bestelling bij ons geplaatst, zodra u van ons een orderbevestiging per e-mail ontvangt.

Ik wil graag mijn bestelling wijzigen, kan dat?

A: Als u een bestelling heeft geplaatst maar deze graag wilt veranderen, stuur dan zo snel mogelijk een e-mail naar support@cookstyle.nl. Vermeld hierin uw ordernummer en het artikelnummer van het artikel dat u wilt toevoegen of verwijderen. Wij nemen dan contact met u op. Ontstaat door deze wijziging een prijsverschil in de bestelling waarvoor u moet bijbetalen, dan vragen we u het ontstane prijsverschil over te maken naar:

Smits-Maatje VOF
Bankgegevens:
Bank : Rabobank
IBAN NL 17 Rabo 0101 7583 75
BIC RABONL2U

Hebt u al betaald voor een geannuleerd artikel, dan wordt het bedrag hiervan uiteraard aan u gecrediteerd. LET OP: Indien het pakket al door ons verzonden is, kunnen wij uw bestelling helaas niet meer wijzigen.

Ik wil graag mijn adres, afleveradres of factuuradres wijzigen, kan dat?

A: Als u een bestelling heeft geplaatst, maar de opgegeven adresgegevens wilt wijzigen, stuur dan zo snel mogelijk een e-mail naar info@cookstyle.nl. Hierin vermeldt u uw ordernummer en het adres dat u graag zou willen wijzigen.

Let op: Indien het pakket al door ons verzonden is, kunnen wij uw gegevens hiervoor helaas niet meer wijzigen. Bij een onjuist bezorgadres komt uw pakket automatisch retour naar ons, waarna wij het kunnen verzenden naar het juiste adres.

Hoe maak ik een account aan bij cookstyle.nl?

A: U kunt bij cookstyle.nl een account aanmaken wanneer u uw bestelling plaatst. Dit heeft diverse voordelen, zoals:

  1. Klanten winkelwagen - Ieder artikel dat u aan uw winkelwagen toevoegt, blijft bewaard tot u deze weer verwijdert of bestelt.
  2. Adresboek - Wij kunnen uw bestelling leveren aan een afwijkend bezorgadres! Dit is ideaal om bijv. een verjaardagscadeau rechtstreeks naar de jarige te sturen.
  3. Bestellingen Overzicht - Bekijk alle bestellingen die u eerder bij ons heeft geplaatst.

Ik heb bericht ontvangen dat een product niet meer voorradig is. Wat nu?

A: Helaas kan het wel eens voorkomen dat een product dat u hebt besteld, niet meer voorradig is. Wij stellen u hier dan zo snel mogelijk via e-mail van op de hoogte.

U hebt daarna de volgende opties:

  1. Wij kunnen uw bestelling versturen en de producten die niet leverbaar zijn aan u crediteren.*
  2. U kunt een gelijkwaardig product uitzoeken, waarna wij alsnog de gehele bestelling kunnen versturen.**
  3. Wij kunnen uw bestelling in de wacht zetten totdat het product weer voorradig is (dit kan enkele weken duren) en vervolgens uw gehele bestelling alsnog verzenden.
  4. Wij kunnen de gehele bestelling annuleren en uw geld terugstorten.*

*Indien u al hebt betaald.
**Is het vervangende product goedkoper, dan wordt het betalingsoverschot door ons aan u gecrediteerd. Is het product duurder, dan kunt u het ontstane prijsverschil overmaken naar onze bankrekening, o.v.v. uw naam en ordernummer.

Graag vernemen wij via e-mail welke optie uw voorkeur geniet.

Welke betalingsopties heb ik bij cookstyle.nl?

Bank overschrijving:
U maakt zelf via uw bankverbinding het totaalbedrag over, onder vermelding van uw ordernummer. De hiervoor benodigde informatie vindt u in uw orderbevestigingsmail.

Let op: Wij gaan pas na ontvangst van uw betaling over tot verwerking van uw bestelling. Hierdoor kan uw bestelling dus iets later worden verzonden dan gebruikelijk.

Betalen met iDEAL:
Met iDEAL kunt u vertrouwd, veilig en gemakkelijk online betalen. U rekent af in de vertrouwde internetbankieromgeving van uw eigen bank. Betalen zoals u eigenlijk al gewend bent.

Betalen met creditcard:
cookstyle.nl accepteert zowel MasterCard als Visa.

Betalen met MisterCash
Mistercash wordt een steeds populairdere manier van betalen in België. Het gebruik ervan is dan ook eenvoudig, snel en vooral veilig en betrouwbaar.

Betalen met PayPal:
PayPal zorgt ervoor dat u enkel met behulp van een e-mailadres veilig en gemakkelijk online betalingen kunt verzenden en ontvangen. PayPal wordt bij steeds meer webwinkels geaccepteerd en is wereldwijd een van de belangrijkste betaalproviders voor online verkopers geworden.

Is mijn betaling in goede orde ontvangen?

A: Hebt u bericht ontvangen van uw betalingsprovider dat er iets mis is gegaan met uw betaling? Neem dan met hen contact op. Zodra de betaling succesvol bij ons is aangekomen, verwerken wij uw bestelling.

Ik heb bericht ontvangen dat ik voor mijn bestelling of een deel daarvan wordt gecrediteerd, hoe werkt dat?

A: Het crediteren van een bestelling gebeurt altijd zo snel mogelijk en altijd aan de rekening waarmee de bestelling is betaald.

LET OP: Wanneer het geen directe betaling betreft - zoals een betaling via PayPal of creditcard – kan het enkele dagen duren voordat het gecrediteerde bedrag in uw rekeningoverzicht verschijnt.

Wanneer wordt mijn bestelling geleverd?

A: In principe hanteren wij voor al onze bestellingen binnen Nederland een levertijd van 1 à 2 werkdagen. Deze periode gaat in zodra wij uw betaling hebben ontvangen.

De verzending naar andere landen kan varieren van 2 tot 5 werkdagen.

Hoe wordt mijn bestelling bezorgd?

A: Alle bestellingen worden via PostNL of DHL verzonden. Op het moment van verzending ontvangt u een e-mail van de vervoerder met daarin het Track & Trace nummer voor uw bestelling. Hiermee kunt u uw bestelling volgen.

Naar welke landen verzendt cookstyle.nl?

A: Tijdens het plaatsen van uw bestelling kunt u in een drop-down box kiezen uit verschillende landen. Wij versturen bijna al onze producten naar deze landen. Sommige producten kunnen helaas om verschillende redenen niet buiten de Europese Unie worden verstuurd.

Hoe retourneer ik een product?

A: U hebt een product ontvangen dat niet aan uw verwachtingen voldoet en u wilt het graag retourneren? Dat is geen probleem. U kunt de bestelling of een deel daarvan verzenden naar:

Smits-Maatje VOF
Klantenservice
Ambachtweg 2
5731AG - Mierlo
Nederland

Wij verzoeken u een begeleidende brief bij uw retourzending te voegen met uw gegevens en ons ordernummer. Tevens verzoeken wij u niet op de originele verpakking te schrijven.

Wij accepteren retour gestuurde artikelen alleen wanneer ze compleet, ongebruikt, onbeschadigd en netjes in de originele verpakking verpakt zijn.

Zodra de artikelen bij ons binnen zijn, wordt u op de hoogte gesteld per e-mail en worden deze gecrediteerd.